Na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Coolest Brands Awards 2024 naše Cekin hrenovke osvojile su titulu najkul brenda u kategoriji hrenovki prema izboru generacije Z. Istraživanje koje su proveli Joomboos i IPSOS obuhvatilo je mlade osobe između 12 i 24 godina diljem Hrvatske, istražujući njihove medijske i kupovne navike te stajališta u vezi s brendovima. Među ostalim, rezultati potvrđuju da su Cekin hrenovke savršen snack za spontane društvene trenutke te pravi odabir za sve koji žele biti cool.
Na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Coolest Brands Awards 2024 naše Cekin hrenovke osvojile su titulu najkul brenda u kategoriji hrenovki prema izboru generacije Z. Istraživanje koje su proveli Joomboos i IPSOS obuhvatilo je mlade osobe između 12 i 24 godina diljem Hrvatske, istražujući njihove medijske i kupovne navike te stajališta u vezi s brendovima. Među ostalim, rezultati potvrđuju da su Cekin hrenovke savršen snack za spontane društvene trenutke te pravi odabir za sve koji žele biti cool.
Ta prestižna nagrada predstavlja potvrdu našeg kontinuiranog rada na inovativnosti i izvrsnosti u kvaliteti kojom ujedno zadovoljavamo zahtjeve tržišta i različitih generacija potrošača. Zahvaljujemo generaciji Z na povjerenju i prepoznavanju našeg brenda kao lidera u kategoriji hrenovki. Ovaj uspjeh dodatno nas motivira da i dalje razvijamo proizvode koji zadovoljavaju potrebe naših potrošača svih generacija te nastavljamo raditi na održavanju naše vodeće pozicije u prehrambenoj industriji kako bismo pružali vrhunska rješenja koja će i u budućnosti odgovarati potrebama i očekivanjima naših potrošača.
Generacija Z, rođena nakon 1996., često se opisuje kao prva istinski „globalna“ generacija, a odrasla je u svijetu gdje su internet, društvene mreže i digitalne tehnologije svakodnevica. Prema IPSOS-ovu izvješću, generacija Z pokazuje snažnu društvenu osviještenost, osobito u pogledu kupnje, pri čemu ekološki, etički i društveni razlozi često utječu na njihovu odluku o kupnji. Zanimljivo je da je „najstarija“ generacija Z imala samo sedam godina kad je Facebook pokrenut, što ih čini „domorocima društvenih medija“. Odrasli u eri globalnog ekonomskog napretka, dijele slične vrijednosti i stajališta s vršnjacima diljem svijeta, što ih povezuje snažnije s globalnom zajednicom nego s ljudima u vlastitoj zemlji.
Koka, kao kompanija koja prepoznaje i razumije te promjene u navikama i potrebama potrošača, aktivno prati najnovije trendove na tržištu i kontinuirano prilagođava svoju ponudu kako bi udovoljila svim zahtjevima. Naša sposobnost brze prilagodbe tržišnim potrebama osim što nam omogućuje da ostanemo lider u prehrambenoj industriji, ujedno je i ključ za našu budućnost u kojoj ćemo i dalje razvijati proizvode koji prate globalne i društvene trendove.